Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Συμβολική κατάληψη του Νοσοκομείου Άργους



Σε συμβολική κατάληψη του Νοσοκομείου Άργους προχώρησαν το πρωί της Παρασκευής γιατροί και νοσηλευτές, διαμαρτυρόμενοι για τα δεδουλευμένα που τους οφείλονται από εφημερίες περίπου τεσσάρων μηνών.

Οι γιατροί του νοσοκομείου Άργους βρίσκονται σε συνεχή κινητοποίηση το τελευταίο διάστημα, ενώ λόγω της σημερινής κατάληψης, αναβλήθηκαν τα προγραμματισμένα πρωινά χειρουργεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου