Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Διαμαρτυρία εργαζομένων του ΟΕΚ .


Περίπου 100 εργαζόμενοι στον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας πραγματοποιήσαν σήμερα νωρίς το μεσημέρι συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Εργασίας, στην οδό Σταδίου.


Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην κατάργηση του ΟΕΚ και του ΟΕΕ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου