Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο μετρό Θεσσαλονίκης


Σε 48ωρη απεργία προχωρούν από αύριο οι εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, προειδοποιώντας μάλιστα ότι προτίθενται να την κλιμακώσουν, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, που αφορούν στην άμεση πληρωμή της μισθοδοσίας τους και την υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης για τη συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών. 


Αύριο θα απεργήσει όλο το επιστημονικό προσωπικό και την Τετάρτη όλο το εργατοτεχνικό προσωπικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου