Η Κερατέα δεν ξέχασε τους αγώνες της
Οι κάτοικοι της Κερατέας βρέθηκαν πάλι στους δρόμους και στα παλιά τους οδοφράγματα. Αυτή τη φορά, για τη «μαύρη επέτειο» του ενός χρόνου από το χάραμα που τα ΜΑΤ εισέβαλαν στην πόλη και κατέλαβαν το Οβριόκαστρο. Κεντρικό σύνθημα στις εκδηλώσεις: «Ενας χρόνος μετά, είμαστε εδώ».
enet.gr
enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου