Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Η Κερατέα δεν ξέχασε τους αγώνες της

 Η Κερατέα δεν ξέχασε τους αγώνες της Κάτοικοι της Κερατέας στα περσινά οδοφράγμα-τα της Λεωφόρου Λαυρίου Οι κάτοικοι της Κερατέας βρέθηκαν πάλι στους δρόμους και στα παλιά τους οδοφράγματα. Αυτή τη φορά, για τη «μαύρη επέτειο» του ενός χρόνου από το χάραμα που τα ΜΑΤ εισέβαλαν στην πόλη και κατέλαβαν το Οβριόκαστρο. Κεντρικό σύνθημα στις εκδηλώσεις: «Ενας χρόνος μετά, είμαστε εδώ».

enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου