| Dec 09, 2011 |
Συγκεκριμένα οι επιστήμονες αναφέρουν:
«Αν και η δόνηση σημειώθηκε στον ίδιο εστιακό χώρο, την ίδια σύμπλεξη ρηγμάτων που έδωσε και τον σεισμό της Πάρνηθας του 1999, δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς φαίνεται πως αυτή η περιοχή έχει εξασθενίσει και δεν διαθέτει δυναμικότητα για κάτι πολύ μεγαλύτερο», δήλωνε αργά χθες το βράδυ ο καθηγητής Δυναμικής Τεκτονικής και Εφαρμοσμένης Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, δρ Ευθύμιος Λέκκας.
Για «φυσιολογική δόνηση που δεν εμπνέει ανησυχία» έκανε λόγο και ο δρ Θανάσης Γκανάς, γεωλόγος – σεισμολόγος του Αστεροσκοπείου Αθηνών. «Φαίνεται πως έχει επανέλθει η σεισμικότητα της περιοχής στα φυσιολογικά, προ του 1999, επίπεδα και από καιρού εις καιρόν θα δίνει τέτοιους σεισμούς μικρού ώς μεσαίου μεγέθους», συμπληρώνει ο ίδιος.
Διαβάστε επίσης:
πηγή.Magoulaline
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου