Επίθεση με μολότοφ, δέχτηκε στις 01.43 τα ξημερώματα διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν έξω από το υπουργείο Πολιτισμού στην οδό Τοσίτσα, στα Εξάρχεια.
Μια ομάδα ατόμων επιτέθηκε στους άνδρες των ΜΑΤ, χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς. Από την φωτιά που εκδηλώθηκε στο σημείο δεν κατεγράφησαν ζημιές σε σταθμευμένα οχήματα.
Μια ομάδα ατόμων επιτέθηκε στους άνδρες των ΜΑΤ, χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς. Από την φωτιά που εκδηλώθηκε στο σημείο δεν κατεγράφησαν ζημιές σε σταθμευμένα οχήματα.
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου