Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Επίθεση με μολότοφ κατά διμοιρίας των ΜΑΤ στα Εξάρχεια


Επίθεση με μολότοφ, δέχτηκε στις 01.43 τα ξημερώματα διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν έξω από το υπουργείο Πολιτισμού στην οδό Τοσίτσα, στα Εξάρχεια.

Μια ομάδα ατόμων επιτέθηκε στους άνδρες των ΜΑΤ, χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς. Από την φωτιά που εκδηλώθηκε στο σημείο δεν κατεγράφησαν ζημιές σε σταθμευμένα οχήματα.

zougla.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου