Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Χωρίς Μετρό για δύο ημέρες η Αθήνα







 


Σε 48ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη 8 και Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου οι εργαζόμενοι στο Μετρό. Οι συρμοί θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι από τις 05:00 το πρωί της Πέμπτης έως τις 05:00 το πρωί του Σαββάτου.

Σημειώνεται ότι τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς θα λειτουργούν κανονικά

πηγή. zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου