Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Έρχεται νέο «ψαλίδι» στις συντάξεις

 
 
 

 


Με νέες πρόσθετες μειώσεις στις συντάξεις, στα επικουρικά και με νέες αυξήσεις στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης θα μπει το 2012.

Ευκαιρία για το νέο αυτό «ασφαλιστικό» προσφέρουν η ύφεση και η ανεργία, με τις απορρεόμενες αυξημένες απώλειες των ασφαλιστικών ταμείων σε έσοδα.

Μάλιστα, ο διευθυντής του ΙΝΕ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, καθηγητής Σάββας Ρομπόλης, θεωρεί πολύ πιθανό να έρθει νέο Ασφαλιστικό, καθώς οι απώλειες από μια ύφεση που θα ανεβάσει την ανεργία στο 26% του χρόνου θα είναι τεράστιες, ακόμα περισσότερο αφού συνοδεύονται και από πρόσθετες μειώσεις των κοινωνικών δαπανών κατ' εντολήν της τρόικα

πηγή.zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου