Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ξύπνα κορόιδο του Χιωτάκη και των συνδικαλιστών!

Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει καταργηθεί ο Ενιαίος Σύνδεσμος Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής και την ευθύνη για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Αττική θα έχει ένας φορέας με τη συμμετοχή δημοσίου και ιδιωτών.

Στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών εξηγούν ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει νέος φορέας από το 2012, αυτό θα οδηγήσει και στην καθυστέρηση των έργων που είναι προγραμματισμένα να γίνουν.

Σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την προκήρυξη διεθνή διαγωνισμού για την κατασκευή 4 μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων στην Αττική και συγκεκριμένα σε Άνω Λιόσια, Φυλή, Κερατέα και Γραμματικό.

Ο δήμος Λαυρεωτικής ετοιμάζει την περιβαλλοντική μελέτη για την κατασκευή της μονάδας στην περιοχή τους στο χώρο που ήταν η παλιά χωματερή της Κερατέας.

πηγή.ΣΚΑΪ.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου