Μέσα στην εβδομάδα, μετά την εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, αναμένεται να ανακοινωθούν οι αυξήσεις που θα πραγματοποιηθούν στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η. από την 1η Ιανουαρίου του 2012.
Η διοίκηση της Επιχείρησης ζητεί αυξήσεις τουλάχιστον 15%, καθώς, όπως λέει, διαφορετικά η Δ.Ε.Η. θα περάσει σε ζημίες και δεν θα μπορεί να κάνει επενδύσεις, με αποτέλεσμα η μετοχή της να πιεσθεί περαιτέρω, επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα που θα προκύψουν από την αποκρατικοποίησή της
zougla. gr
Η διοίκηση της Επιχείρησης ζητεί αυξήσεις τουλάχιστον 15%, καθώς, όπως λέει, διαφορετικά η Δ.Ε.Η. θα περάσει σε ζημίες και δεν θα μπορεί να κάνει επενδύσεις, με αποτέλεσμα η μετοχή της να πιεσθεί περαιτέρω, επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα που θα προκύψουν από την αποκρατικοποίησή της
zougla. gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου