Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ηλεκτροσόκ στους λογαριασμούς




Μέσα στην εβδομάδα, μετά την εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, αναμένεται να ανακοινωθούν οι αυξήσεις που θα πραγματοποιηθούν στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η. από την 1η Ιανουαρίου του 2012.

Η διοίκηση της Επιχείρησης ζητεί αυξήσεις τουλάχιστον 15%, καθώς, όπως λέει, διαφορετικά η Δ.Ε.Η. θα περάσει σε ζημίες και δεν θα μπορεί να κάνει επενδύσεις, με αποτέλεσμα η μετοχή της να πιεσθεί περαιτέρω, επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα που θα προκύψουν από την αποκρατικοποίησή της
zougla. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου