Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Το «πολιτικό κεφάλαιο» Τσίπρας κοιτάει το άστρο του!



ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΧΟΛΕΒΑΣ
Το μνημόνιο είναι έτοιμο. Σύμφωνα με την κυβέρνηση μένουν μόνο ορισμένες λεπτομέρειες. Πιο περήφανος απ’ όλους δείχνει ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, ή αλλιώς «το πολιτικό κεφάλαιο» ή διαφορετικά …το άστρο που ανατέλλει. 



Δεν είναι μόνο στο ΣΥΡΙΖΑ που χαρακτηρίζουν «πολιτικό κεφάλαιο» τον Αλέξη Τσίπρα. Στο ΣΥΡΙΖΑ, πάντως, μιλούν και για τη διαφύλαξη του «πολιτικού κεφαλαίου Αλέξης Τσίπρας». Έτσι, επιδιώκεται – όχι μόνο από το ΣΥΡΙΖΑ – να διαμορφωθεί η εικόνα ενός Τσίπρα «εθνικού» «αριστερού» ηγέτη, ενός ηγέτη που θα είναι πάνω από το κόμμα του, πάνω από τα κόμματα γενικά. Χρόνια είχαμε να βρούμε «εθνάρχη»… 

Ποιοι άλλοι, όμως, χαρακτηρίζουν τον Τσίπρα ως μοναδικό σωτήρα της χώρας; Μετά την υπογραφή της συμφωνίας, για το μνημόνιο, προστέθηκαν νέα πρόσωπα και νέα μέσα στους θαυμαστές και υποστηρικτές του πρωθυπουργού. 

Είναι αξιοσημείωτο πως τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, από τότε που υπογράφτηκε η συμφωνία για το μνημόνιο, δείχνουν πολιτική συμπάθεια στην κυβέρνηση. Το κυβερνητικό επιτελείο έγινε «υπεύθυνο» και ο Τσίπρας και οι συνεργάτες του αντιμετωπίζονται ως «σοβαροί» και «ρεαλιστές», περισσότερο από πριν. 

«Μόνο αυτός μπορεί ακόμη να σώσει την Ελλάδα»! 

Σημαντική στιγμή για τον Αλ.Τσίπρα και το δρόμο του για τη μνημονιακή διακυβέρνηση ήταν η υποστήριξη που έλαβε από τη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine, πριν λίγες εβδομάδες. «Μόνο αυτός μπορεί ακόμη να σώσει την Ελλάδα», σημείωνε η εφημερίδα για τον πρωθυπουργό, τονίζοντας: «Είναι το μοναδικό πολιτικό κεφάλαιο που εξακολουθεί να διαθέτει η χώρα»… 

Ο χαρακτηρισμός«πολιτικό κεφάλαιο», για τον Τσίπρα, άρχισε να κυκλοφορεί περισσότερο. Προχθές, μάλιστα, ο Σταύρος Ψυχάρης, με άρθρο του στο «Βήμα», έκανε ένα ακόμα βήμα, γράφοντας πως «μοιάζει να ανατέλλει το άστρο του Αλέξη Τσίπρα». Το άρθρο του Στ. Ψυχάρη ήταν αφιερωμένο στον Παναγιώτη Λαφαζάνη. Εάν το διαβάσει κανείς, όμως, προσεκτικά, θα καταλάβει πως, τελικά, γράφτηκε για τον πρωθυπουργό. Δεν θα σταθούμε σε αυτά που έγραψε ο Ψυχάρης για τον Λαφαζάνη. Την άποψη μας για τη στάση της Αριστερής Πλατφόρμας, η οποία ακόμα βρίσκεται στο ΣΥΡΙΖΑ, την έχουμε καταθέσει. Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να τη διαβάσει εδώ. Ας δούμε τι έγραψε ο Στ. Ψυχάρης για τον Αλέξη Τσίπρα: 

«Ευτυχώς, όπως σαφώς πλέον διαφαίνεται, η πλειοψηφία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνεται εγκαίρως την πραγματικότητα και αποφασίζει την ουσιαστική αναδιάταξη του κόμματος μέσα στην ελληνική πραγματικότητα. Γεννάται έτσι η ελπίδα η έλευση της Αριστεράς στην εξουσία να σημάνει τον εκσυγχρονισμό του κράτους που επεχείρησαν αλλά δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Κώστας Σημίτης. Την ώρα που οι ιδέες του κ. Λαφαζάνη δύουν, μοιάζει να ανατέλλει το άστρο του Αλέξη Τσίπρα». 

Μάλιστα. Κάποιοι στηρίζουν τον Τσίπρα για να είναι ο συνεχιστής του Κωνσταντίνου Καραμανλή, του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κώστα Σημίτη. Έχει ενδιαφέρον – το λιγότερο – ο πρωθυπουργός της κυβέρνησης «πρώτη φορά Αριστερά» να εμφανίζεται ως συνεχιστής των πρωθυπουργών της μεταπολίτευσης. Η επιλογή δεν είναι τυχαία. Ο Καραμανλής ήταν ο «εθνάρχης», ο Παπανδρέου έφερε την «αλλαγή» (λέμε τώρα…) κι ο Σημίτης μας έβαλε στην ΟΝΕ. Δείτε το σαν μια σειρά από κάδρα με φωτογραφίες: Κ. Καραμανλής, Αν. Παπανδρέου, Κ. Σημίτης, Αλ. Τσίπρας… 

Ας συνεχίσουν να φτιάχνουν την εικόνα του νέου «εθνάρχη» για τον Αλ. Τσίπρα. Τη λέξη «αριστερά», όμως, δεν την αφήνουν κάπου στην άκρη; Αναφερόμαστε και στην κυβέρνηση και στους θαυμαστές της. Αυτή την πολύπαθη λέξη, που την έχουν αμαυρώσει πολλοί και τη θέση τους πήρε η κυβέρνηση Τσίπρα, ας την ξεχάσουν. 

Τα επιχειρήματα πολλά. Ας μείνουμε σε τρία: Αριστερά και μνημονιακή καταστροφή δεν γίνεται. Αριστερά και πολιτική εξαπάτηση δεν υπάρχει. Αριστερά ως συνέχεια του Κ. Καραμανλή, του Α. Παπανδρέου και του Κ. Σημίτη είναι ένα πολιτικό ανέκδοτο. 

Ας πούνε τον Τσίπρα «πολιτικό κεφάλαιο» όσες φορές θέλουν. Ας τον πούνε «άστρο», ας τον πούνε και «ηγέτη παγκόσμιας ακτινοβολίας, από αυτούς που γεννιούνται κάθε 100 χρόνια», όπως είχε υποστηρίξει τον Μάιο η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου. Εκείνο το «αριστερός» δίπλα στο «εθνάρχης», που ετοιμάζουν, ας το αλλάξουν. Το «κεντροαριστερός» είναι μια καλή πρόταση. Θα μπορούν να το λένε και οι «νέοι» θαυμαστές του πρωθυπουργού, στις παρέες τους, χωρίς πρόβλημα…

http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/08/blog-post_82.html


2 σχόλια:

  1. ΕΜΕΙΣ δέν ξέρουμε από τους "Κρατάνε" ΟΛΟΥΣ ΔΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΞΕΝΟΙ, αλλά και ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΕΝΔΟΙΑΦΕΡΕΙ !!!
    Αυτό ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ !!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ... 5/7 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΕΜΑ: ΟΥΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΗ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ...!

    1ον Χτύπησε Το Καμπανάκι ... Μάγκα Μου Σχολάς !!!!!!!!!

    2ον Ακόμη ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!

    3ον Να προσέξετε τα Στατιστικά Των ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 Χρόνια !!! (Αλλά Θα Είναι Πλέον Αργά για Τους Σημερινούς Υγιείς και Αυριανούς ΚαρκινοΠροσβλημένους !!!) Υπάρχουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ/Στατιστικές Για ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "Βιομηχανίες Παραγωγής Θανάτου" !!! Αλλά Οταν ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ, ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΛΥΓΔΕΣ, Τι μπορεί να περιμένει ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΔΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ;;;,!!!!

    4ον Με ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΩΜΕΝΑ ΣΤΗΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ !!! ΔΙΟΤΙ ΘΑ .... ΣΚΟΥΡΙΑΣΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ 150-200 Χλμ !!!!
    Η Καταστροφή Της Φύσης Είναι και Η Καταστροφή Του Ανθρώπου Της Ανθρώπινης Κοινωνίας !!! Και Οι Καταστροφή Των Κοινωνικών Ιστών Συνεπάγεται ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Της Φύσης !!!

    Και Τουνάπαλιν !!! Τόσο ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ !!!

    Πρέπει να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ !!!

    Μόνο Οι Πεθαμένοι Δεν μπορούν να ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ !!;

    ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ !!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ;;;
    Εάν ΟΧΙ, .... ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ STOP ΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ !!!


    Υ.Γ. Και Εάν "Ανοιήξη" καμμιά Μύτη, σιγά το πράγμα !!! ΑΛΛΟΙ ΔΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!

    ]}%>£+'@)(:/:&"\~<>%#*++ ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΛΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟΥΣ !!!

    ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή