Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

(Αξιοπρόσεκτο)! Στους 142....είμαστε 134οι !!!!


Άντε και σύμφωνα με το πρόγραμμα ανάπτυξης Σαμαρά και στην προνομιούχο ....
142η θέση!!!

Το κακό (για τους Σαμαροβενιζέλους και τα παπαγαλάκια τους) είναι ότι παρακάτω δεν έχει...!!!


http://wwwaristofanis.blogspot.gr/2014/06/142-134.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου