.jpg)
Ένας απο τους πρώτους στόχους (ίσως και ο πρώτος) των αιρετών δωσίλογων, ήταν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ παιδοκαρδιοχειρουργικό κέντρο που λειτουργούσε με τεράστια επιτυχία τα τελευταία χρόνια.
Θυμάστε πριν δυόμιση χρόνια τον τότε υπουργό υγείας τον περίφημο Λοβέρδο , ο οποίος όταν έβγαινε καθημερινά στα κανάλια προσπαθούσε να δικαιολογήσει το ξαφνικό λουκέτο στο παιδοκαρδιοχειρουργικο του Ν.Π Αγία Σοφία, διαπομπεύοντας με χυδαία ψέμματα δύο πανάξιους καρδιοχειρουργούς;
Δεν θα σας ζαλίσω με τις λεπτομέρειες του δαιμονοειδούς και μισάνθρωπου σχεδιασμού των εξυπηρετητών των εμπόρων υγείας , όλα αυτά και πολλά ακόμα μπορείτε να διαβάσετε στα δεκάδες άρθρα που έχει αναρτήσει η "Κλασσικοπερίπτωση" για το παιδοκαρδιοχειρουγικό κέντρο του Αγία Σοφία εδώ.
Με αφορμή τον θάνατο του ανασφάλιστου καρκινοπαθούς που κατήγγειλαν οι γιατροί του κοινωνικού ιατρείου του Ελληνικού , οι οποίοι είχαν ενημερώσει το υπουργείο υγείας ότι υπάρχουν 10 καρκινοπαθείς που διατρέχουν άμεσο κίνδυνο και πρέπει να εισαχθούν επειγόντως σε νοσοκομείο και δεν μπορούν διότι είναι άνεργοι και άρα ανασφάλιστοι, θυμηθήκαμε τους θανάτους τόσων καρδιοπαθών παιδιών που οφείλονται σύμφωνα με τις καταγγελίες των ίδιων των γονέων στο λουκέτο που έβαλε ο Λοβέρδος και που διατηρούν μέχρι και σήμερα οι διάδοχοί του στο μοναδικό δημόσιο παιδοκαρδιοχειορουργικό κεντρο του Νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία.
Ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ με τον Τομπούλογλου που διοικούσε το διπλανό νοσοκομείο παίδων και καθόλου με τον ανηψιό του Κρεμαστινού που διοικεί το Αγία Σοφία και που μαζί με όλους τους άλλους του υπουργείου υγείας και τουςδιαπλεκομένους με αυτό εμπόρους υγείας (ιδιωτικά κέντρα) ευθύνονται γιά τόσους θανάτους καρδιοπαθών παιδιών τα οποία είχαν την ατυχία να μην έχουν γονείς "φραγκάτους".
Δείτε οπωσδήποτε το παρακάτω Video με τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις της εκπροσώπου των γονέων καρδιοπαθών παιδιών:
Θυμάστε πριν δυόμιση χρόνια τον τότε υπουργό υγείας τον περίφημο Λοβέρδο , ο οποίος όταν έβγαινε καθημερινά στα κανάλια προσπαθούσε να δικαιολογήσει το ξαφνικό λουκέτο στο παιδοκαρδιοχειρουργικο του Ν.Π Αγία Σοφία, διαπομπεύοντας με χυδαία ψέμματα δύο πανάξιους καρδιοχειρουργούς;
Δεν θα σας ζαλίσω με τις λεπτομέρειες του δαιμονοειδούς και μισάνθρωπου σχεδιασμού των εξυπηρετητών των εμπόρων υγείας , όλα αυτά και πολλά ακόμα μπορείτε να διαβάσετε στα δεκάδες άρθρα που έχει αναρτήσει η "Κλασσικοπερίπτωση" για το παιδοκαρδιοχειρουγικό κέντρο του Αγία Σοφία εδώ.
Με αφορμή τον θάνατο του ανασφάλιστου καρκινοπαθούς που κατήγγειλαν οι γιατροί του κοινωνικού ιατρείου του Ελληνικού , οι οποίοι είχαν ενημερώσει το υπουργείο υγείας ότι υπάρχουν 10 καρκινοπαθείς που διατρέχουν άμεσο κίνδυνο και πρέπει να εισαχθούν επειγόντως σε νοσοκομείο και δεν μπορούν διότι είναι άνεργοι και άρα ανασφάλιστοι, θυμηθήκαμε τους θανάτους τόσων καρδιοπαθών παιδιών που οφείλονται σύμφωνα με τις καταγγελίες των ίδιων των γονέων στο λουκέτο που έβαλε ο Λοβέρδος και που διατηρούν μέχρι και σήμερα οι διάδοχοί του στο μοναδικό δημόσιο παιδοκαρδιοχειορουργικό κεντρο του Νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία.
Ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ με τον Τομπούλογλου που διοικούσε το διπλανό νοσοκομείο παίδων και καθόλου με τον ανηψιό του Κρεμαστινού που διοικεί το Αγία Σοφία και που μαζί με όλους τους άλλους του υπουργείου υγείας και τουςδιαπλεκομένους με αυτό εμπόρους υγείας (ιδιωτικά κέντρα) ευθύνονται γιά τόσους θανάτους καρδιοπαθών παιδιών τα οποία είχαν την ατυχία να μην έχουν γονείς "φραγκάτους".
Δείτε οπωσδήποτε το παρακάτω Video με τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις της εκπροσώπου των γονέων καρδιοπαθών παιδιών:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου