Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Από το ΝΑΡ Καρδίτσας για τον σ. Ηλία



Να λείπεις…. δεν είναι τίποτα να λείπεις, αν έχεις λείψει για ότι πρέπει.
Θάσαι πάντα μέσα σ’ όλα εκείνα που γι' αυτά έχεις λείψει.
Θάσαι για πάντα μέσα σ' όλο τον κόσμο.
Μέσα σ’ όλον τον κόσμο.
Στίχοι του Γιάννη Ρίτσου
Kαλό ταξίδι σύντροφε και φίλε!!!
Τα θερμά μας συλληπητήρια στην οκογένεια και τους συντρόφους του κομμουνιστή σ. Ηλία.

ΝΑΡ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου