Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Ο δωδεκαθεϊστής νεοφασίστας έχει κέφια για την πάρτι των αφεντικών του... Σαμαρά-Βενιζέλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου