Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αυτοκτόνησε 20χρονος μέσα σε νεκροταφείο

Νεκρός με τραύμα από κυνηγετικό όπλο, το οποίο βρέθηκε δίπλα του, εντοπίστηκε μέσα στο νεκροταφείο 

xωριού νότια της Μυτιλήνης ένας 20χρονος.


Αυτοκτόνησε 20χρονος μέσα σε νεκροταφείο

Οπως γράφει το lesvosnews, σοκ στην τοπική κοινωνία στο χωριο Καγιάνι - Ταξιάρχες έχει προκαλέσει το μακάβριο εύρημα, το οποίο φαίνεται ότι συνδέεται με αυτοκτονία.
Ο άτυχος 20χρονος Μ.Ψ., που ήταν και ο μοναδικός γόνος της οικογένειάς του, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις έβαλε τέλος στη ζωή του, χρησιμοποιώντας κυνηγετικό όπλο.
Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν εξετάζει η τοπική αστυνομία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου