Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Αστυνομικοί μπήκαν στο ΤΕΙ για να απομακρύνουν διαδηλωτές


Αστυνομικοί εισήλθαν το πρωί στον χώρο του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, έπειτα από πρόσκληση της διοίκησης του ιδρύματος, καθώς ομάδα νεαρών συγκεντρώθηκε έξω από τα γραφεία της διοίκησης, διαμαρτυρόμενη για την επιχείρηση εκκένωσης των φοιτητικών εστιών «Δέλτα».


Η ομάδα των νεαρών διαλύθηκε χωρίς να γίνουν επεισόδια, ωστόσο οι αστυνομικές δυνάμεις μπήκαν στους χώρους του ιδρύματος και μέσα στο κτήριο της διοίκησης.

Ο Ενιαίος Σύλλογος Καθηγητών του ΤΕΙ διαμαρτυρήθηκε στη διοίκηση του ΤΕΙ για την «απρόκλητη», όπως τη χαρακτήρισε, είσοδο της αστυνομίας στο ίδρυμα, με αποτέλεσμα την απομάκρυνση των αστυνομικών δυνάμεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου