Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα σημείωσε:


«Αυτό το αστικό πολιτικό σύστημα έχει κυριολεκτικά σαπίσει. Και βέβαια όταν σαπίζει ένα σύστημα επηρεάζει και τους πολιτικούς, αρκετούς πολιτικούς ή λιγότερους, επηρεάζει όμως. Από εκεί και πέρα και με τα συγκεκριμένα ονόματα πρέπει να γίνει έρευνα. Εάν προκύψει ζήτημα, τότε βεβαίως πρέπει να ασχοληθεί και η Βουλή με βάση τους ισχύοντες νόμους. Όμως να ξεκαθαρίσουμε το εξής: Πολλές φορές η ανάδειξη της σαπίλας των προσώπων γίνεται ακριβώς για να βγάλει αναμάρτητο το σύστημα. Εμείς θεωρούμε ότι τα πρόσωπα πρέπει να τιμωρούνται, αλλά ο λαός πρέπει να καταλάβει ότι το σύστημα είναι αμαρτωλό από τη φύση του και πρέπει να το ανατρέψει ο λαός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου