Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ;


ηλίθιε Kεδίκογλου, μη διανοηθείς να αναφερθείς ξανά στο λόμπι της δραχμής, γιατί οι πατσαβούρες, τα γιαούρτια, οι ροχάλες και τα αυγά, δε θα ξέρεις από που θα σου έρχονται...

γελοίε κουρελή κι εσείς πολιτικά απολειφάδια της δημαρ πείτε μου που ζείτε ρε ξευτελισμένα ανδράποδα;




Η συγκεκριμένη φωτογραφία κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Πάνω σε έναν κάδο απορριμμάτων, βρίσκεται κολλημένο ένα χαρτί που δείχνει την απόλυτη εξαθλίωση και απελπισία ορισμένων συνανθρώπων μας.
”Παρακαλούμε φαγώσιμα και ψωμάκι, κρεμάστε τα στον κάδο”, γράφει το χαρτί, σ’ έναν κάδο στην Καλλιθέα… 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου