Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Από το "ένας εργαζόμενος, ανα οικογένεια"... στο " το θέμα είναι να έχετε μισθό!".



 

Αυτό το αμόρφωτο, κατευθυνόμενο, άβουλο, ανόητο πράμα που μας υποχρέωσαν να αποκαλούμε υπουργό οικονομικών. Η μαριονέτα των τοκογλύφων το ξεστόμισε!!!


Το είπε απευθυνόμενος στους ένστολους και στους πανεπιστημιακούς!!!. Και βέναια, είναι μήνυμα προς όλους τους εργαζόμενους!

Και καλά στους ένστολους... δεν αποκλείεται σε κανα δύο χρόνια να τους δώσει 300 ευρώ και να τους αντικαταστήσει με ...Σκύθες.... - έτσι για να καταλάβουμε και κάποιες σκοπιμότητες -...

Για τους πανεπιστημιακούς όμως που "το θέμα είναι να έχετε μισθό!".. απλά σημαίνει ότι όλα τα μορφωμένα μυαλά που βρίσκονται στη χώρα, εξαναγκάζονται να μεταναστεύσουν.

http://kepparou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1265.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου