Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ήθελε να δικαστεί ρε το παιδί και δεν το αφήσανε!



 
Γι αυτό από το 2007 έχει πάρει 2007 αναβολές. Ενώ κανονικά θα έπρεπε να ήταν προφυλακιστέος όπως θα ήταν ο καθένας από εμάς δηλαδή. Αν δεν ήταν ρουφιάνος βέβαια, γιατί οι ρουφιάνοι έχουν ασυλία γενικότερα. Και ο αράπης αρχηγός 400 χρόνια στη φυλακή θα ήταν αν δεν ήταν σπιούνος καταδότης. Όταν έκλεβε τα όπλα του ελληνικού στρατού για να ανατινάξει... κινηματογράφους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου