
Γι αυτό από το 2007 έχει πάρει 2007 αναβολές. Ενώ κανονικά θα έπρεπε να ήταν προφυλακιστέος όπως θα ήταν ο καθένας από εμάς δηλαδή. Αν δεν ήταν ρουφιάνος βέβαια, γιατί οι ρουφιάνοι έχουν ασυλία γενικότερα. Και ο αράπης αρχηγός 400 χρόνια στη φυλακή θα ήταν αν δεν ήταν σπιούνος καταδότης. Όταν έκλεβε τα όπλα του ελληνικού στρατού για να ανατινάξει... κινηματογράφους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου