Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Αργά για δάκρυα ..κυριε δημαρχε μας....


Ανοικτή επιστολή μούσκεμα στα δάκρυα
απηύθυνε ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος
Χαρδαλιάς προς τους Δημότες Βύρωνα...Στην επιστολή αυτή, αφού παραδέχεται -επιτέλους – την οικτρή οικονομική
κατάσταση του Δήμου την οποία ανεπιτυχώς διαχειρίζεται ο ίδιος τα τελευταία
δέκα χρόνια… «αποσείει των ώμων του τας ευθύνας και ιπτάμενος εν είδει
λευκής περιστεράς, εναποθέτει αυτάς επί της εσθήτος της κεντρικής εξουσίας».


Το παράδειγμα των Παιδικών Σταθμών που αναφέρει θεωρείται τουλάχιστον
ατυχές και δυνητικά αφελές, αφού δεν εξηγεί πού πήγαν τα χιλιάδες ευρώ που
έλαβαν οι Παιδικοί Σταθμοί από την Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εφέτος.
Γνωρίζουμε μόνο ότι δόθηκαν 22.000 ευρώ (!) σε μία παγκοσμίως άγνωστη
εταιρεία για να καταρτίσει τους πίνακες των φιλοξενουμένων παιδιών, κάτι
που θα μπορούσε να κάνει εύκολα ένας υπάλληλος του Νομικού Προσώπου
χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, σύμφωνα με τις καταγγελίες της Αντιπολίτευσης.
Επομένως, έχουμε χρήματα και τα σκορπάμε ή δεν έχουμε και κλαψουρίζουμε.
Επιπλέον, από το Φεστιβάλ των Βράχων, ο Δήμος δεν έλαβε «δεκάρα τσακιστή»
αφού όλα τα έσοδα μπήκαν στα Ταμεία της νεοσύστατης οργάνωσης ΜΚΟ με
πρόεδρο τον κ. Νίκο Χαρδαλιά (!). Τα συμπεράσματα δικά σας αφού διαβάστε
τη δακρύβρεχτη επιστολή, κρατώντας και ένα χαρτομάντιλο στο χέρι, για καλό
και για κακό..
http://www.zougla.gr/blog/article/593995


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου