Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Kινητοποιήσεις εργαζομένων στην ΑΝΕΘ



Κινητοποιήσεις πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στην Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. – Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ, διεκδικώντας τις οφειλόμενες δεδουλευμένες αποδοχές 11 μηνών. Οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν όλο τον Ιούνιο σε στάσεις εργασίας, με τη μορφή επίσχεσης εργασίας, ενώ στη συνέχεια το Σωματείο τους θα λάβει αποφάσεις για το μέλλον των κινητοποιήσεων.


Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, «η καθυστέρηση της εφαρμογής των Προγραμμάτων της 4ης Προγραμματικής Περιόδου, σε συνδυασμό με τις επιλογές της Διοίκησης, δημιούργησε πρόβλημα στη βιωσιμότητα και ρευστότητα της εταιρείας»

.http://www.zougla.gr/greece/article/kinitopisis-ergazomenon-stin-ane8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου