Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΑΘΛΙΟΙ - ΑΝΑΛΓΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ !




Είμαι συνταξιούχος, βαριά καρδιοπαθής και διαβητικός. Πρέπει κάθε μήνα να δίνω 200 ευρώ για να αγοράζω τα φάρμακά μου και δεν έχω τα χρήματα. Αντί η πολιτεία να βοηθήσει τους πάσχοντες, ζητάει από πάνω δυσβάσταχτους φόρους και χαράτσια !

Άθλιοι και ανάλγητοι πολιτικάντηδες ! Μας στέλνετε στην αυτοκτονία, την πείνα την αρρώστια και το θάνατο ! Είστε ζαλισμένοι από την εξουσία και τα εκατομμύριά σας και δεν μπορείτε να δείτε δίπλα σας τον συνάνθρωπο !
2500 χιλιάδες άνθρωποι έχουν αυτοκτονήσει και θα έπρεπε να αισθάνεστε ένοχοι που διαχειριστήκατε τις τύχες αυτού του τόπου τόσα χρόνια ! Αντί να κλαίτε κάθε μέρα από τύψεις, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η εξουσία και το χρήμα !
Αλλά αν πρέπει να πεινάσουμε και να πεθάνουμε, τότε δώστε εσείς πρώτοι το παράδειγμα !
Εμπρός λοιπόν μοιράστε στο λαό τα εκατομμύρια που μαζέψατε και όλοι μαζί να δώσουμε τον αγώνα !
Φωνή (κραυγή) λαού, οργή Θεού (έρχεται !).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου