Συγκλονισμένοι είναι οι κάτοικοι του Ακραίφνιου στη Βοιωτία, καθώς το βράδυ της Τρίτης έγινε γνωστό ότι ένας άνδρας 50 ετών έδωσε τέλος στη ζωή του. Σύμφωνα με το viotiashop.gr, ο άνδρας αυτοκτόνησε με κυνηγετικό όπλο. Ο 50χρονος έμενε στο Νέο Κόκκινο Βοιωτίας, είχε οικογένεια και, σύμφωνα με τους κατοίκους, ήταν πολύ ήσυχος άνθρωπος.
Πηγές αναφέρουν ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα.
Πηγές αναφέρουν ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου