θοδωρακη απορω με αυτα που τους λες πως σε ψηφιζουν..χοχοχοχο...
ΓΚΕΟΡΓΚ ΒΙΛΧΕΛΜ ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΧΕΓΚΕΛ
.....λογικο ειναι οτι μπορει να επιβιωσει.........
ΡΕΝΕ ΝΤΕΚΑΡΤ
........ηθελε να πεταξει ολα τα παλια και να καθαρισει
την οικοδομη απο τα μπαζα....
BΙΛΧΕΜ ΡΑΙΧ
....Νομιζεις οτι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα,ακομη και τα
προστυχα μεσα.Εχεις λαθος..Ο σκοποσ βρισκεται στο μονοπατι που πανω του φθανεις
σ αυτον.Καθε σημερινο βημα ειναι η αυριανη ζωη σου.Κανενας μεγαλος σκοπος δεν
μπορει να επιτευχθει με προστυχα μεσα.Αυτο το απεδειξες σε καθε κοινωνικη
επανασταση.Η προστυχια και η απανθρωπια του μονοπατιου προς το σκοπο,κανει και
εσενα προστυχο και απανθρωπο και το σκοπο απροσιτο.....
ακου ανθρωπακο
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΕΔΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ.
ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΛΟΙ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ(ΕΞΗ ΑΤΟΜΑ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ..ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ.
ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ..ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΑ ΜΑΣ...ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ..ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ...ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ.
ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΕΔΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ.
ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΛΟΙ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ(ΕΞΗ ΑΤΟΜΑ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ..ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ.
ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ..ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΑ ΜΑΣ...ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ..ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ...ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ.
![]() |
| Προσθήκη λεζάντας |
![]() |



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου