Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΕΚ


Σε 24ωρη απεργία και συγκέντρωση στο υπουργείο Εργασίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι, οι εργαζόμενοι στον ΟΕΚ.

Παράλληλα οι εργαζόμενοι στην Εργατική Εστία με πρόταση της διοίκησης του συλλόγου και με το εργασιακό μέλλον αβέβαιο αποφάσισαν την αναστολή των κινητοποιήσεων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου