Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Συνεχίζεται η κατάληψη στη ΔΟΥ Ρόδου



Μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για να μην καταργηθούν οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ που ισχύουν στα νησιά του Αιγαίου πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στην πόλη της Ρόδου, ενώ παρόμοιες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας έγιναν και στα άλλα νησιά του νομού.


Οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας οργανώθηκαν από την ομοσπονδία επαγγελματιών, βιοτεχνών και εμπόρων της Δωδεκανήσου και αμέσως μετά την συγκέντρωση, ομάδα διαδηλωτών έσπευσε και κατέλαβε την ΔΟΥ Ρόδου.

Η κατάληψη συνεχίζεται και αναμένεται παρέμβαση του εισαγγελέα για τη λήξη της κατάληψης
.  

zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου