Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΕΣΔΚΝΑ έγινε διαβαθμιδικός!



Η απόφαση βγήκε αλλά, δυστυχώς για τους εργαζόμενους στον ΕΣΔΚΝΑ, ήταν πολύ ωραία! Έτσι, οι αποφασίζοντες την έβγαλαν στην πιάτσα των … πεζοδρομίων! Να μην βγάλουν οι άνθρωποι το κάτι τι τους;

Κατά τ' άλλα; Καλά ΠΑΜΕ Πετρούπολη υποδέλοιπα κοροϊδάκια;

Μαύρο σχόλιο από τον …Εκδορέα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου