Βαθιά το «μαχαίρι» βάζει η τρόικα στον δημόσιο τομέα, απαιτώντας επιτακτικά απολύσεις, που με ορίζοντα τεσσάρων ετών θα φθάσουν τις 150.000, ενώ παράλληλα ζητεί οριζόντιες περικοπές στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, θέτοντας θέμα κατώτατου μισθού.
Χιλιάδες εργαζόμενοι θα απολυθούν, θα λαμβάνουν μισθούς εξαθλίωσης, μόνο και μόνο για να καταστεί, όπως διατείνεται η τρόικα, η χώρα μας πιο ανταγωνιστική και λιγότερο ελλειμματική και να μπορέσει να προσελκύσει επενδυτές.
Εφεδρεία…
Σε ό,τι αφορά στην εργασιακή εφεδρεία, ο κ. Ρέππας γνωστοποίησε τα στοιχεία που υπάρχουν στην
Ο κ. Ρέππας μετ’ επιτάσεως υποστήριξε ότι το μέτρο της εφεδρείας υπήρξε το πιο δραστικό της διετίας, προαναγγέλλοντας σκληρότερη εφαρμογή του. Την ίδια ώρα, το αλαλούμ συνεχίζεται, με τους εργαζομένους να απομακρύνονται κακήν κακώς, παρότι έχουν ενστάσεις και έχουν καταθέσει αιτήσεις εξαίρεσης.
Στη διάρκεια της συνάντησης, ο υπουργός ενημέρωσε για την εφαρμογή του νέου βαθμολογίου στο Δημόσιο, την αξιολόγηση και την κινητικότητα των υπαλλήλων, το νέο πειθαρχικό που βρίσκεται στο στάδιο της συλλογής υπογραφών των συναρμόδιων υπουργών, προκειμένου να κατατεθεί στη Βουλή, το νομοσχέδιο για την καλή νομοθέτηση, το οποίο έχει ήδη κατατεθεί στο Κοινοβούλιο, την τομή της κατάργησης των κενών οργανικών θέσεων και τη μείωση κατά 30% των οργανικών μονάδων στο Δημόσιο, καθώς και τη συνεργασία με την task force βάσει της έκθεσης του ΟΟΣΑ και της Λευκής Βίβλου για τη Δημόσια Διοίκηση.
Στα «τάρταρα» οι μισθοί…
Σήμερα ο κατώτατος μισθός είναι 751 ευρώ και η τρόικα ζητεί να μειωθεί στο επίπεδο άλλων χωρών, όπως η Πορτογαλία, όπου είναι 450 ευρώ.
Σήμερα θα γίνει η κρίσιμη συνάντηση του υπουργού Εργασίας με τους επικεφαλής της τρόικα για τις επικουρικές συντάξεις και τα κοινωνικά επιδόματα, που βρίσκονται επίσης στο «στόχαστρο» των δανειστών μας.
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου