Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Στους δρόμους της Β. Κυνουρίας


Ολούθε δυο χαρακιές ανέμου «Οίκαδε!»
σπάζουν τα τσόφλια των μπουμπουκιών
κι ο κούκος ξεδιψάει κατανυκτικός
στην έσωθεν κρήνη μου
Ως κι ο ουρανός χρήζει απάντησης
Λυκαυγής φοράει το ερωτηματικό
που εξωθεί και μας συντρίβει
          Μπροστά η πρωινή Αφροδίτη
          και πίσω της η ημισέληνος Εκάτη
Να σημαίνει το σύρσιμο της σαύρας
ή την ίδια τη σαύρα κοιμωμένη
λίγο προτού ισιώσει το σουραύλι της
και καταπιεί το δώρο τα’ αγέρα;
Ή μήπως δηλώνει το εν μετεωριμώ
ήμα της δεντρογαλιάς;
Ή απλώς η φτερωτή έχιδνα
μας μαζεύει στη σαγήνη της;
Αξιώθηκα τέτοιον τόπο
          Ενδύω ενδεδυμένος Ενδυμίων
Φρουμάζει η πάχνη κάτω απ’ το μάτι
          κι αυτό τόπος μου είναι
και η φωνή κι ο γέροντας του τόπου είναι
«Γέροντα! Γέροντα! Δώσ’ μου το δρεπάνι!
Να πάω για θάνατο; Για θερισμό»;

Kost

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου