Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Τα κωλοτουμπάκια έχουν θράσος:"Χορτάσαμε από μέτρα, από ψωμί έχουμε έλλειμμα "


Τις εξελίξεις στη Σύνοδο Κορυφής των Βρυξελλών και τις δηλώσεις των κ. Φούχτελ και Ράιχενμπαχ, σχολίασε ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ κ. Κωστής Αϊβαλιώτης. Είπε χαρακτηριστικά:

«Η κ. Μέρκελ και τα “εξαπτέρυγά” της σε όλη την Ευρώπη - και εξαιρετικά στην Ελλάδα - κάνουν ο,τιδήποτε μπορούν για να γίνουν μισητοί».

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων, δήλωσε:

«Από μέτρα έχουμε χορτάσει… Από ψωμί και δουλειά έχουμε έλλειμμα».

πηγή. Zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου