Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΑΔΕΔΥ: Τρίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη


ΑΔΕΔΥ: Τρίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011, 07:20
Τρίωρη πανελλαδική στάση εργασίας στο Δημόσιο κήρυξε για την Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου, η ΑΔΕΔΥ σε μια προσπάθεια να εκφράσει εκ νέου τη διαμαρτυρία και την αντίθεσή της στα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση.

Η κινητοποίηση θα ξεκινήσει στις 12:00 το μεσημέρι και θα διαρκέσει μέχρι τη λήξη του ωραρίου.

Σε αυτό το χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθούν γενικές συνελεύσεις, συσκέψεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας και συγκεντρώσεις, αλλά και κάθε άλλη μορφή δράσης η οποία θεωρείται κατάλληλη, με σκοπό την ενημέρωση των εργαζομένων, την οργάνωση και συνέχιση των κινητοποιήσεων.

zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου