Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011
ΑΝΕΡΓΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των ελληνικών οικογενειών που δεν έχουν τη δυνατότητα να εμβολιάσουν τα παιδιά τους. Αλλοι γονείς είναι ανασφάλιστοι κι άλλοι δεν έχουν πλέον πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Στο Πέραμα και συγκεκριμένα στο Πολυϊατρείο των Γιατρών του Κόσμου θα πραγματοποιηθούν δωρεάν εμβολιασμοί, στηρίζοντας παιδιά οικογενειών που πλήττονται από την οικονομική κρίση κι έχουν χάσει το βασικότερο δικαίωμά τους: την πρόσβαση στην υγεία.
Δωρεάν εμβολιασμοί θα γίνουν στο Πολυϊατρείο των Γιατρών του Κόσμου στο Περιστέρι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου