Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Ο κύπριος φοιτητής: «Γονάτιζαν πάνω μου και με χτυπούσαν στο πρόσωπο»


Περίπου δύο ώρες διήρκεσε στο πενταμελές εφετείο Θεσσαλονίκης η δίκη των αστυνομικών που κατηγορούνται για τον ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή, Αυγουστίνου Δημητρίου, στις 17 Νοεμβρίου του 2006.


«Όλοι μαζί με χτυπούσαν εκεί. Δεν μπόρεσα να εστιάσω πρόσωπα. Ήμουν πολύ χτυπημένος. Φώναζα βοήθεια μα τίποτα. Μου έδιναν κλωτσιές και μπουνιές. Γονάτιζαν πάνω μου και με χτυπούσαν στο πρόσωπο» είπε στην κατάθεσή του ο Κύπριος φοιτητής.

Οι κατηγορούμενοι αστυνομικοί σηκώθηκαν ένας- ένας και του απηύθυναν ερωτήσεις για το αν τους αναγνωρίζει. Αυτός κατά περίπτωση απάντησε «ναι». Ο τότε διευθυντής της κρατικής ασφάλειας Θεσσαλονίκης σηκώθηκε από τη θέση του και απευθυνόμενος στον Αυγουστίνο ρώτησε: «Θυμάσαι που έβαλα τα χέρια μου για να σε προστατεύσω από αυτούς που σε χτυπούσαν;». Το θύμα δεν απάντησε. Ο πρώην διευθυντής τόνισε ότι υπάρχει βίντεο που τον δείχνει να προστατεύει τον φοιτητή και δεν έχει συμπεριληφθεί στο φάκελο της δικογραφίας.

Η δίκη διεκόπη λόγω παρέλευσης του ωραρίου και θα συνεχιστεί την Τρίτη.

Πηγή:thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου