Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Να σας τα πώ?



Καλέ μου
Καλησπέρα & Χρόνια πολλά

Σε βλέπω καιρό τώρα που αγωνιάς ,παλεύεις , φωνάζεις , διαμαρτύρεσαι και όλο θέλω να σου μιλήσω  και όλο διστάζω και δεν φταίω εγώ γι αυτό..
Εσύ φταις ..γιατί αν εσύ το ξέχασες εγώ ακόμα το θυμάμαι ..
Για το χέρι μου λέω που το μάγκωσες στην πόρτα , κλείνοντας την με δύναμη στα μούτρα μου όταν ήρθα να σου πώ  ότι κάτι συμβαίνει..
Εσύ άκουγες μόνο ότι έλεγε η τηλεόραση ...και τότε και τώρα..



Και σένα Δημ.Υπάλληλε ( μου είχες απαγορέψει να σε αποκαλώ συνάδελφο ..στο ΕΚΑ.. θυμάσαι??)
 ήθελα να σου μιλήσω τώρα που βλέπω με  μισθό  πετσοκομμένο..να συνεχίζεις να κάνεις και να λές τα ίδια που έκανες πρίν χρόνια :
 Να προσκυνάς κάθε κατουρημένη ποδιά  να ζητωκραυγάζεις  νέους ηγέτες..και να προσπαθείς να παρασύρεις κι άλλους μαζί σου..
Όπως Πασόκ...θυμάσαι.. Παλιά...
Επί πλέον μου κάνει εντύπωση που μια μερίδα από σας φωνάζουν που κάποιοι συγκεντρώνονται μόνοι τους στην Ομόνοια και όχι μαζί με σας στο σύνταγμα ..
Νομίζω ..αν δεν κάνω λάθος ότι στην ομόνοια συγκεντρώνονται εργάτες και όσοι τους συμπαθούν...
Δεν θα σε ρωτήσω γιατί δεν πάς μαζί τους κι εσύ γιατί ξέρω ότι δεν τους συμπαθείς ..

Θυμάμαι πάλι μέσα στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας τον Κωστόπουλο τον  Μήτσο να λέει του Πρωτόπαπα :
Χρήστο ...δίνουμε τα χέρια σαν άντρες   ..και κατεβαίνουμε  σε κοινή απεργία Εργατοϋπάλληλοι και Δημόσιοι??
Νομίζω πως ήταν τότε που με πράξη νομοθετικού περιεχομένου απαγορεύτηκαν οι αυξήσεις στις ιδιωτικές επιχειρήσεις.Ο Πρωτόπαπας δεν δέχτηκε βεβαίως ..
 Δεν θυμάμαι και καλά..αλλά νομίζω  πως  ο Ριζοσπάστης το αγνόησε και έκανε αυξήσεις  στους εργαζομένους του
Όπως ακριβώς  οι μικροβιοτεχνείες του δέρματος που ακύρωναν την κλαδική σύμβαση   που είχαν υπογράψει οι βιομήχανοι σε διαιτησία..

Και σε σένα καλέ μου ποιητή και λογοτέχνη μου θα ήθελα να απευθυνθώ..αλλά τι να σου πώ??
Θαρρείς πως ξέχασα όταν μέσα στην εθνικοτοπική  σας είπα : Μπείτε μπροστά !
μου απάντησες πως :
Μα είναι δυνατόν ? Με τους εργάτες ??

Να πώ λοιπόν τι ,  εδώ που φτάσαμε?
Οτι στα εργοστάσια ...τότε  την καλή εποχή ..είχε αρχίσει ο Αντρέας - Γιαννόπουλος ένα άγριο πογκρόμ κάθε μπροστάρη?
Πρόσεξε ..μπροστάρη είπα ..Όχι κομματικό  όπου και να ανήκε..
Πως απαγόρευαν τις γυναίκες να πάνε περισσότερες από δυό φορές στην τουαλέτα ( στις δύσκολες μέρες τους? )
Πως γυναίκες γκαστρωμένες αναγκαζόταν να σφίγγουν την κοιλιά τους με πανιά για να μην τις απολύσουν?
Πως δωροδοκούσαν εργαζόμενους με άνοιγμα φασονατζίδικου για να διασπάσουν τους εργάτες?
Πως δωροδοκούσαν εργαζόμενους για να φτιάξουν εργοδοτικά σωματεία ελέω του κόμματός σου του Πασόκ?
Πως στις επιθεωρήσεις εργασίας μόνο αν πέφταμε σε κανέναν φοβητσιάρη  "Χριστιανό" ίσως να βρίσκαμε το δίκιο μας ?
Αυτά και πολλά άλλα ήθελα να σου πώ αλλά τώρα πια πάει...τελείωσε..
Αν άκουγες τότε ίσως προλαβαίναμε κάτι..
Ξέρω πως τότε δεν τα γνώριζες αγαπημένε μου αυτά ..
γιατί δεν τα έλεγε η τηλεόραση και ούτε οι λεγόμενες φιλεργατικές εφημερίδες της εποχής τα έγραφαν...
Που να  τα μάθεις λοιπόν?

Να σου ξαναευχηθώ να είσαι καλά
και να σου πω...Συμβαίνει ξανά..
Μόνο αυτό..
γιατί θυμάμαι το χέρι μου στην πόρτα σου..ακόμα...
Συμβαίνει ξανά...αλλά εσύ αλλού κοιτάς...και με άλλα ασχολείσαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου