Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Κατέρρευσε λόγω χρεών ο "Παυλής" από το "Νησί"



Ο ιδιοκτήτης ταβέρνας στη σειρά "Το Νησί", "Παυλής", λιποθύμησε ύστερα από έντονη συναισθηματική φόρτιση μπροστά στα ανήλικα παιδιά. Ποιες δυσκολίες τον έφεραν σε αυτό το σημείο.
Κατέρρευσε μπροστά στα μάτια των παιδιών του ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso.
Συγκεκριμένα, ο "Παυλής" από το "Νησί" ήταν συναισθηματικά πιεσμένος από τα χρέη που έχουν συσσωρευτεί. "Οι εταιρίες πλέον δεν μας πληρώνουν και πολλές φορές φτάνω στο σημείο να μην μπορώ να πάρω ούτε γάλα στα παιδιά μου", είπε ο ηθοποιός συμπληρώνοντας ότι τελευταία στιγμή κατάφερε να σώσει το σπίτι του από τον πλειστηριασμό.
Ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης λιποθύμησε όταν ήταν σπίτι του με τα δύο του ανήλικα παιδιά ηλικίας 4 και 2,5 ετών.
"Η κορούλα μου ήρθε κοντά και μου κράτησε το χέρι φωνάζοντας “μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά”, και ο μικρός μου γιος υπέστη σοκ και έβαλε τα κλάματα", εξιστόρησε.
Ύστερα από δύο μήνες εξετάσεων διαπιστώθηκε πως ο ηθοποιός λόγω της στεναχώριας και του άγχους πάσχει από αρτηριακή πίεση.
"Δε θέλω να φανώ ότι είμαι ο μόνος κακομοίρης σε αυτή τη χώρα, απλώς τυχαίνει να μοιράζομαι την περιπέτεια μου με τον κόσμο, λόγω της δουλειάς μου", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου