Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Φυλάκιση 15 μηνών με αναστολή επεβλήθη στον Τ. Θεοφίλου για αντίσταση κατά της Αρχής



Ένοχος, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, κρίθηκε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας ο 30χρονος Τάσος Θεοφίλου, ο οποίος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή για αντίσταση και απείθεια κατά τη διάρκεια της σύλληψής του από τους αστυνομικούς. Την ενοχή του είχε ζητήσει και ο εισαγγελέας, κρίνοντας ότι από την αποδεικτική διαδικασία προέκυψε ότι διέπραξε τα αδικήματα που τον βαρύνουν σχετικά με τη σύλληψή του.


Ο Τάσος Θεοφίλου, απευθυνόμενος στους δικαστές, τόνισε ότι είναι αναρχικός και αρνήθηκε ότι αντιστάθηκε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν.

«Είμαι φοιτητής στο μεταπτυχιακό της Θεολογικής. Κατοικώ μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Κατά περιόδους ερχόμουν στην Αθήνα. Σκόπευα να μετακομίσω. Δεν πρόλαβα να μείνω κάπου. Ήμουν Αθήνα λίγες ώρες. Ήρθαν 3-4 και όρμησαν πάνω μου. Δεν κατάλαβα ότι ήταν αστυνομικοί. Δεν κλότσησα, δεν αντιστάθηκα. Με δέσανε και με πήγαν στο Τμήμα. Δεν μου είπαν τίποτα. Αναρχικός είμαι, γίνονται αυτά. Γι' αυτό δεν ρώτησα τι γίνεται. Είχα ενεργή δράση στις κινητοποιήσεις. Δεν είχα ποτέ καμία εμπλοκή με την αστυνομία. Μου είπαν ότι θέλουν αποτυπώματα. Τους απάντησα ότι δεν ξέρω αν είναι νόμιμο. Μου είπαν ότι είναι. Τα πήραν. Δεν είπα πού μένω, γιατί δεν ήξερα ακόμα. Είχα μια-δυο επιλογές. Θεωρώ ότι είναι μια τυπική διαδικασία να καταθέτουν ότι αντιστάθηκα. Με έχουν προσαγάγει άλλη μία φορά, πριν από πέντε χρόνια. Ένας φίλος μου είχε κλοτσήσει ένα αμάξι. Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί έπρεπε να δώσω γενετικό υλικό. Δεμένος ήμουν. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έγιναν όλα γρήγορα. Δεν ήξερα και για δικηγόρο» είπε στην απολογία του ο Τάσος Θεοφίλου.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, αναγνώστηκαν οι καταθέσεις των αστυνομικών που συνέλαβαν τον 30χρονο, οι οποίοι βρίσκονται σε έκτακτη υπηρεσία εκτός Αθηνών και δεν μπόρεσαν να προσέλθουν στο δικαστήριο για να εξεταστούν ως μάρτυρες.

Από τις καταθέσεις προκύπτει ότι έγιναν δύο τηλεφωνήματα από αγνώστους. Ο πρώτος περιέγραψε τα χαρακτηριστικά του κατηγορουμένου, λέγοντας ότι ονομάζεται Τάσος, ενώ ανέφερε επίσης πού συχνάζει, συνδέοντάς τον με την αιματηρή ληστεία στην Πάρο.

Ο δεύτερος τον συνέδεσε με τους «Πυρήνες της Φωτιάς». Οι αστυνομικοί εντόπισαν τον Τάσο Θεοφίλου στον Κεραμεικό και υποστηρίζουν στις καταθέσεις τους ότι, όταν του ζήτησαν στοιχεία, αρνήθηκε να τα δώσει και αντιστάθηκε. Τον οδήγησαν στην υπηρεσία και εκεί διά της βίας τού πήραν αποτυπώματα και γενετικό υλικό. Αρχικά, ο συνήγορος του κατηγορουμένου, Σπύρος Φυτράκης, ζήτησε 15 ημέρες προθεσμία, αλλά στη συνέχεια απέσυρε το αίτημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου