Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Άρχισαν να έρχονται τα Χαράτσια και τα εκκαθαριστικά …του θανάτου από τις εφορίες ….



Θέλω να ‘’δω’’ τα μούτρα αυτών που ψήφισαν τους προδότες του πασοκ και της ΝΔ …όταν μελετήσουν τα καθαριστικά και πάνε να καταθέσουν τον…οβολό τους στα ταμεία της εφορίας τους !

Θέλω να ‘’δω’’ τα μούτρα αυτών που έχουν σκοπό να ψηφίσουν την ΝΔ και το πασοκ …όταν σε λίγο έρχονται τα….χαράτσια μέσω ΔΕΗ…
Πάρτε το …χαμπάρι φίλοι μου , ‘’αυτοί’’ οι προδότες θέλουν το κακό της Ελλάδας μας και των Ελλήνων , έχουν επισυνάψει με τους ξένους τοκογλύφους δανειακές συμβάσεις , το περιεχόμενο του οποίου είναι άγνωστο σε μια μεγάλη μερίδα του Ελληνικού μας πληθυσμού και θα αναγκαστώ να δημοσιεύω, μέσω αυτού του μπλόγκ, τα περισσότερα σημεία και τα πιο κρίσιμα σημεία τα οποία και θα σας τα εξηγώ πολύ αναλυτικά, για να δείτε ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ , τι μας ετοίμασαν ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ παρέα με τους ντόπιους προδότες του πασοκ και της ΝΔ.
Το έχω στα χέρια μου και στα Ελληνικά και στα Αγγλικά και το μελετώ προσεχτικά για να σας το δώσω με επεξηγήσεις τα σπουδαιότερα σημεία …
ΚΑΝΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ‘’δανειακής σύμβασης ‘’ και θα αφιερώσω ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου και της δουλειάς μου μέχρι τις επαναληπτικές εκλογές ( και ας ουρλιάζουν πολλοί ότι δεν είναι επαναληπτικές αλλά κανονικές …
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ….
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ παΣόκ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου