Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Για το καλό μου ....



Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει την τελευταία εβδομάδα.
Με κούρασε η λέξη λαός.
Ο λαός ψήφισε, ο λαός αποφάσισε, ο λαός έστειλε το μήνυμα, ο λαός μίλησε, ο λαός ....


Οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι, έπιασαν τον λαό στο στόμα τους και στις στατιστικές τους και ξεκίνησε ένα "λαϊκό παραλήρημα" στο όνομα του λαού πάντα.
...πήραμε το μήνυμα του λαού... κάνουμε στροφή αφού το θέλει ο λαός... δείτε στα διαγράμματα πως ψήφισε ο λαός... ο λαός θέλει αυτόν... ο λαός δεν θέλει αυτόν... εμείς θέλουμε τον λαό ...., εμείς τον αγαπάμε πιο πολύ από σας τον λαό... εμείς δεν προδίδουμε τον λαό.... οργή λαού φωνή Θεού....
Για όνομααααα!!!!!!!!
Στήθηκαν άπειρα τραπεζάκια με τους αγαπητικούς του λαού ολόγυρα, να συνομιλούν για το καλό του λαού , χωρίς να βγαίνει ποτέ κανένα συμπέρασμα.
Βγήκαν βαρύγδουπες δηλώσεις στον αέρα, για τις "επιταγές " του λαού , χωρίς κανένα νόημα για τον λαό.
Πληρώθηκαν αδρά , στατιστικές και γραφήματα για το τι ήθελε να πει ο λαός και πως αυτό αποτυπώνετε σε σχεδιαγράμματα, με ωραία έντονα χρώματα να τρεμοπαίζουν μέσα σε στήλες , για να ζωντανεύουν την θέληση του λαού.
Εξαντλήθηκαν μελάνια και κονδυλοφόροι να γράφονται κατεβατά και ατέλειωτα κείμενα για το καλό του λαού.
Επιστρατεύτηκαν η σάρα και η μάρα , για να αναλύσουν τα "δυσνόητα" μηνύματα του λαού.
Πολιτικοί, σωτήρες, δημοσιογράφοι , οικονομολόγοι, συγκινωνιολόγοι δικηγόροι, κομματάρχες, καναλάρχες, προφήτες, ψυχίατροι, πανεπιστημιακοί, καλλιτέχνες, αστρολόγοι, μάγοι, όλοι παρέλασαν από τα μίντια , προκειμένου να πουν την παπάρα τους για τον λαό...με τις ακαταλαβίστικες κουβέντες τους , και με την ρητορική τους ικανότητα να διαστρεβλώσουν το μυαλό του λαού, τα θέλω του λαού και τα αυτονόητα για τον λαό...
....Και ο λαός, ως καλός κομπάρσος, για να συμπληρωθεί το σκηνικό.... άλλος πεινασμένος άλλος χορτάτος, άλλος με ενδιαφέρον κι άλλος αδιάφορος, άλλος θυμωμένος κι άλλος αγανακτισμένος, με άλλους συμφωνεί και με άλλους διαφωνεί, σ΄άλλους μουτζώνει και σ΄άλλους χειροκτροτά, όλοι όμως με την τηλεόραση στην δια πασών , τον υπολογιστή του εν δράσει , και το ραδιόφωνο συντονισμένο στα fm , για να μην χάσει κάποια δήλωση, κάποια κουβέντα κάποιο σχόλιο, κάποια ανάλυση .... γι΄αυτόν!
Προσπαθώντας κι αυτός να εκμαιεύσει μαζί με τους "μορφωμένους" παρατρεχάμενους , το μήνυμα της ψήφου του. Γεμάτος ανασφάλεια αν έστειλε σωστά το μήνυμα, γεμάτος τύψεις μήπως έκανε καμιά μαλακία και γεμάτος ερωτηματικά για το τι μέλλει γενέσθαι ....
Εμετικό όλο αυτό το μετεκλογικό μάπετ σόου που διαδραματίζεται , στο όνομα του λαού, για το καλό του λαού, αλλά ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΛΑΟ!!!
Πως υποτιμούν την νοημοσύνη μας τόσο ξεδιάντροπα????
Αν πραγματικά ήθελαν να μάθουν τι θέλει ο λαός, τι ψήφισε ο λαός, και γιατί το ψήφισε ο λαός , και ποιο νοιώθει ότι είναι το καλό του , γιατί δεν φωνάζουν τον λαό στα τραπέζια τους?
Να σας πω εγώ γιατί.
Γιατί ο καθένας θα πει , 5 κουβέντες και η εκπομπή θα τελειώσει σε μια ώρα.
Χωρίς ν΄αναρωτιέσαι μετά, τι νόημα βγήκε απ΄όλη αυτή τη συζήτηση.
Πως θα γίνουν όλα αυτά?
Κάλεσέ τους και θα σου πουν, απαριθμημένα, καθαρά , απλά και κατανοητά!
Αν, ντε και καλά θέλετε θέατρο , Βάλτε παιδιά-εφήβους να παίξουν τους δημοσιογράφους και εκπροσώπους (πραγματικούς όχι μαϊμού) του λαού , να κάνουν τους πολιτικούς.
Αν θέλεις να βγάλεις νόημα για τις εκλογές, για τα μηνύματα του λαού, και για το τι συμβαίνει στην πραγματική ζωή !!!
΄Οσο εσείς συζητάτε τις τύχες του λαού, ο λαός έξω στην πραγματική ζωή, πεινάει, πληρώνει χαράτσια, αυτοκτονεί, παρακαλάει για ένα μεροκάματο, αρρωσταίνει, δεν μπορεί να σπουδάσει , χάνει το σπίτι του, τον κυνηγάνε και τον απειλούν οι τράπεζες, πίνει νερό δηλητήριο, κοιτάει τα παιδιά του και θλίβετε για το αύριο τους....
Κουράστηκα να είμαι ο λαός , και να μιλάτε για μένα, θέλω να είμαι η Βούλα και να μ΄αφήσετε στην ησυχία μου. Ούτως ή άλλως είτε ψηφίζουμε, είτε δεν ψηφίζουμε τις ίδιες φάτσες βλέπουμε , μας είναι πιο οικείες κι από τα πρόσωπα των γονιών μας. Στην τηλεόραση, στα περιοδικά, στις εφημερίδες ...όπου υπάρχει εικόνα , πάντα μπροστά οι ίδιες φάτσες ....έλεος!!!!!!!!!!!
Με τραβολογάτε μία δεξιά , μία αριστερά, διαμελίζετε το σώμα μου και ξεχειλώνετε το μυαλό μου με την προπαγάνδα σας, με κακιώνεται με τους φίλους μου, με χωρίζετε από τους συνεργάτες μου, με γεμίζετε με ψεύτικες ελπίδες, μου γκρεμίζετε τα όνειρά μου, με κάνετε μία ανόητη μαριονέτα , μου δημιουργείτε την ανάγκη ν΄ανήκω κάπου , μου ξευτιλίζετε την αξιοπρέπειά μου, μου φιμώνετε το στόμα για να μην φωνάξω τα θέλω μου, μου πνίγετε τα συναισθήματά μου και αποδυναμώνετε το ένστικτό μου, μου ρουφάτε τ΄οξυγόνο μου, μου κρύβετε τον ήλιο μου , ισοπεδώσατε την λογική μου, αιχμαλωτίσατε το μυαλό μου, σφραγίσατε το χαμόγελό μου...
Μου ρημάξατε τη ζωή και με καταντήσατε ένα κουφάρι που περιφέρετε χωρίς προορισμό , μ΄εγκλωβίσατε σ΄ένα αδιέξοδο ....με φυλακίσατε με την δημοκρατία σας .....για το καλό μου ....
Σταματήστε επιτέλους να μ΄εκμεταλλεύεστε ,και να κόπτεστε για το καλό μου!!!
Το καλό μου είναι να μην σας ξαναδώ μπροστά μου!
 




http://www.zougla.gr/blog/article/530517


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου