Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

καιροσκοπικές αντιδράσεις;.. όχι βρε παιδι μου, λάθος κάνεις, είναι καλός άνρωπος!!!!



δεν θα διαφωνήσω διότι δεν τον γνωρίζω προσωπικά και σε βάθος, αλλά βλέπω και πράξεις του ... και αυτό που βλέπω είναι ....
ο μονόλογος του παντοπώλη...,

"κοίτα εγώ ναι ψήφισα στο μνημόνιο έβαλα δικούς μου στην κυβέρνηση σαν έπαθλο, αλλά θα αποσυρθώ και θα γυρίσω στα παλιά μου λημέρια διότι χάνω κόσμο. Άρα θα αφήσω τους δικούς μου επάνω κράζοντάς τους άλλα στην τελική κουμπαράκια είμαστε... και θα γυρίσω να μαζέψω όπως μπορώ τα σπασμένα ... οπ να και οι ΠΑΤΑΤΕΣ.... τέλεια θα δώσω λάδι στον ψωριάρη ... θα τον κοιμίσω ... θα ξεχάσει και θα μπερδευτεί ... δικός μου θα γίνει πάλι .... "
Καλύτερα να ανοίξει μια και καλή ένα μπακάλικο και να μας αφήσει στη δυστυχία μας, δεν τον θέλουμε ούτε αυτών ούτε τις κωλοτούμπες του ή της παράταξής του. Εάν ήταν τόσο άξιος πολιτικός δε θα προσπαθούσε να σωθεί τώρα.... και ισχύει για όλους μέσα στο κλουβί με τις τρελές (κοινός βουλή... και πέριξ)

  http://www.zougla.gr/blog/article/486887

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου